პრეზენტაციის
შეფასების რუბრიკა
პასუხობს თემას
|
1
|
ფლობს აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას,
ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
|
2
|
საუბრობს გამართულაი ენით და იყენებს შესაბამის
ტერმინოლოგიას
|
2
|
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს
|
2
|
დარებს მოვლენებს, ფაქტებს, საგნებს
|
1
|
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
1
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
დისკუსიის
შეფასების რუბრიკა
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
|
2
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
2
|
აკეთებს დასკვნებს
|
2
|
იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს
(თვალით,ჟესტებით, ხმით)
|
2
|
კორექტულია ოპონენტის მიმართ, ისმენს და
კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
|
2
|
ექსპერიმენტის
შეფასების რუბრიკა
განსაზღვრავს კვლევის მიზანს
|
2
|
ატარებს/გეგმავს ექსპერიმენტს
|
1
|
გამოთქვამს შედეგის ვარაუდს
|
1
|
აღწერს კვლევის მიმდინარეობას, ეტაპებს
|
1
|
აღრიცხავს და აანალიზებს მონაცემებს
|
2
|
მსჯელობს ექსპერიმენტის შედეგზე, აკეთებს
დასკვნებს
|
2
|
იცავს უსაფრთხოების ნორმებს
|
1
|
ინფორმაციის
მოძიების შეფასების რუბრიკა
მოძიებული მასალა შეესაბამება საკითხს/თემას
|
3
|
გამოყენებულია მრავალფეროვანი საიფორმაციო
წყარო/საშუალება
|
3
|
მოპოვებული ინფორმაცია ორგანიზებულია
|
4
|
დამოუკიდებელი
სამუშაოს შეფასების რუბრიკა
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
კითხვებზე პასუხი ადექვატურია/ნაპოვნია პრობლემის
გადაჭრის მართებული გზა
|
3
|
სიზუსტით აღწევს დასახულ მიზანს
|
4
|
იცავს წერის კულტურას
|
2
|
წერითი
საშინაო დავალების შეფასების რუბრიკა
დავალებას წარმოადგენს განსაზღვრულ ვადებში
|
1
|
დავალება სრულყოფილია
|
3
|
სიზუსტით აღწევს დასახულ მიზანს
|
4
|
იცავს წერის კულტურას
|
2
|
ტექსტზე
მუშაობის შეფასების რუბრიკა
ტექსტში ახარისხებს ინფორმაციას
|
2
|
ამოიწერს/მონიშნავს და განმარტავს მთავარ
სიტყვებს/ცნებებს
|
3
|
ტექსტის დასამუშავებლად და გასააზრებლად იყენებს
სქემებს, დიაგრამბს, აზრობრივ რუკებს
|
3
|
მსჯელობს და აკეთებს შესაბამის დასკვნებს
|
4
|
რეფერატის
შეფასების რუბრიკა
აყალიბებს ძირითად პრობლემას
|
1
|
საზღვრავს თემის მიზანს
|
1
|
მოიპოვებს და იყენებს დამხმარე მასალას/
ლიტერატურას/ილუსტრაციას
|
2
|
აფასებს სხვადასხვა წყაროში გადმოცემულ
თვალსაზრისებს
|
1
|
გამოხატავს საკუთარ აზრს და ამყარებს
არგუმენტებით
|
2
|
აკეთებს დასკვნას
|
2
|
წერს შესაბამის ფორმატში
|
1
|
ჯგუფური
მუშაობის შეფასების რუბრიკა
ჯგუფის ყველა წევრი ჩართულია
|
1
|
ჯგუფის წევრები უსმენე ერთმანეთს
|
2
|
ჯგუფის წევრები თანამშრომლობენ (აზრის გამოხატვის
თანაბარი პირობები)
|
2
|
ჯგუფი პრეზენტაციისას წარმოადგენს მთავარ იდეას,
აკეთებს დასკვნებს
|
2
|
ჯგუფი პასუხობს შეკითხვებს
|
2
|
ჯგუფი იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий